torsdag 26 augusti 2010

snart står jag brud!!!

Ja nu är det ynka 2 dagar kvar tills vi står och i kyrkan och sen kommer ut som man och fru.
Tänk va tiden har gått fort, har planerat i 1 år och snart är vi framme och ska njuta av allt som vi planerat.
Idag har vi fixat med lite smått till festen och sen har vi fixat pyssel med vigselprogram och såpbubblor... och dekorerat en korg med lila band.

Imorn ska vi duka och fixa lokalen till festen och allt annat som måste vara färdigt till lördag.

Sen startar lördagen kl 8.30 hos stylisten... men innan ska jag hinna med en bra frukost.


nej ha det bäst så hörs vi när jag är fru lillbacka

3 kommentarer:

Hagge sa...

All Lycka till!! :)

Mickis sa...

Va spännande,, lägg ut bilder sen så man får se,, hoppas dagen blir som förväntat, den går väääldigt snabbt kan jag meddela hehe.. Kram

Sanna sa...

Ni kommer vara superfina, jag gråter blod över att jag missar vigseln, men jag kommer lagon till festen iaf! :)
Kram till blivande frun!