fredag 12 december 2008

blogg torka

hej hej
jag är tillbaka, det har varit mycket just nu, jag har både pluggat och jobbat och det tar på ens krafter.
men idag är ingen vanlig dag idag är kattis examens dag hurra hurra hurra!!!!
så skönt!!!!! är nu äntligen färdig i skolan.......
så ikväll blir det middag på harrys med tjejerna i klassen........

annars så har det inte hänt så mycket sen sist, jo morfars begravning den var jätte fin och allt gick jätte bra, men min mormor som är dement visste inte varför hon var i kyrkan det var lite tragiskt.

igår så hade maya lucia på dagis och hon var pepparkaksgumma, det gick super bra, maya sjöng så att det eka, hon älskar att sjunga.

på jobbet går det toppen bra, älskar mitt jobb.

snart jul nu, och då ska vi vara hos mor och far.
självklart är jag klar med alla julklapps inköp, det har jag varit i en vecka.....

nej nu är det slut för mig idag..
kram på er och en glad lucia i förskott

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, såg dina bilder från begr. Fina blomsterhjärtan!!
Vad söt Maya var som pepparkaksgumma!
Vill önska en riktigt GOD JUL!
Kramar