torsdag 30 oktober 2008

maya och min minisemester.

hej har kommit hem från en mini semester med maya hos min mamma och pappa.
vi har varit västerså och shoppat med mamma och till mammas dagis och hälsat på, maya ville inte gå hem sen när vi skulle för hon hittade ju kompisar där.....
sen i tisdags var vi emd morfar när han skulle klippa sig och ssne bjöd han på lunch.
igår var vi till sala och sa hejdå till morfar sen var vi och åt lunch med hela min familj, nej föresten Tobias saknades han var sjuk, det är min bror.
i sala kjöpte jag första julklappen till maya, jeans och en tjocktröja.
sen tog jag och maya tåget hem till norrköping, hon var så duktig satt still hela tiden på tåget och tittade i böcker och ritade och åt massa gott.
så nu är vi hemme i stan igen efter en massar dagar på landet.
ha det gott!!!

Är det nån som läser det jag skriver ???? för det är ingen som skriver ett avtryck.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jorå, jag läser!!
Men jag kände inte att jag ville skriva dubbelt, har ju kommenterat på bilddagboken o så..

Men jag brukar läsa :)

Tack för igår!! <3

Kramar Sanna