torsdag 2 oktober 2008

ajajajaja

ajaja jag har sååå ont i min mun, i natt har jag inte sovit mer än kanske 2 timmar, har inflammation i tandköttet vid visdomstanden nere i munnen. är inge kul längre har haft ont i en vecka och har även haft feber. men idag ska jag till thea tandhälsa har fått en akut jourtid ska bli skönt, hoppas dem kan hjälpa mig... orkar ite gå på panodil längre.

annars så är det ganska bra, bilen är lagad har varit trasig i tre veckor men idag ska vi få hem den.

min praktik är snart slut är inne på min tredje vecka av fyra och jag trivs super bra, så nu har jag sagt till att ja kan jobba extra om det behövs , jag menar man måste ju se till att man har lite jobb när man är färdig i skolan den 12 december.
man får väl bli springvikarie på olika ställen har ett till ställe där jag har sagt att jag kan ställa upp och jobba extra men har tyvärr inte haft tid nu ett tag pga skolan.

aja måste dra

Inga kommentarer: