fredag 3 oktober 2008

pencilin!!!!!

jaha som sgat var jag till tandläkaren igår och det visade sig att min övre visdomstand har gnott på min undre visdomstand och på tandköttet , så det var kraftigt inflammerat, så hon slipade ner lite på den övre tanden och så gjorde hon ret vid tandköttet och så fick jag pencilin i 10 dagar och starka värk tabletter... så nu ska jag nog bli bra.
men jag ska tillbaka till tandläkaren den 13 och då ska dem skära bort en bit av tandköttet som ligger i klämm mellan tänderna.. ajajaj det låter inge kul eller vad tycker ni?

idag är jag hemma från praktiken för att jag inte har sovit bra i natt och att jag har sån värk än.. men på måndag ska jag var fit for fight igen hoppas jag.....
jag och maya tvättar och städar här hemma och sen ska vi åka och veckohandla när jesper kommer hem.

lite föslag på kul att göra när det är helg???
och gärna förslag på presenter till sin sambo som fyller 27 nu i oktober.

hörs senare kanske

Inga kommentarer: