måndag 13 oktober 2008

min morfar!!!!

hej hej länge sedan sist, har haft mycket att göra och mycket att tänka på men nu är jag tillbaka.
min praktik är nu slut och hade faktist riktigt roligt, trivdes jätte bra, bra personal där.

mycket i skolan nu, mbörjar 2 nya kurser denna vecka och nästa vecka avslutar jag en annan och har inte lämnat in allt än.

NU till det jobbiga.
I lördags den 11oktober fick jag ett hemskt samtal från min mamma, Min morfar har drabbas av skelettcancer och det går inte att göra nåt det är försent, så han har max 2 månader kvar... hur ska jag klara mig utan min morfar, han som funnits runt mig hela mitt liv och nu ska han försvinna... nej nej jag vill inte orkar inte , gråter och gråter....
så på fredag bär det av upp till mamma och pappa för att hälsa på morfar kanske sista gången.
så denna blogginlägg ger jag till min morfar för att han har varit super och är super en rolig liten gubbe som man kan skoja med... love ya.

nej nu ska jag sätte mig åter vid pluggandet.
ha det gött

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, vad hemskt.. Tänker på Dig & Er!
Skänker några varma kramar mitt i eländet.
Hoppas vi kan ses snart igen iaf.

Kram Sanna med fam.