tisdag 23 september 2008

en vecka sedan!!!

jaha nu har det gått mer än en vecka sen jag skrev.
jaha va ha hänt sen sist, jo jag har börjat min praktik, jag är på järven och på demens avdelning, trivs super bra där, både med dem boende och personalen jag jobbar med.....
Men idag är jag hemma och vabbar, maya är sjuk igen...(var hemma 4 dagar förra veckan och var sjuk), hon hade nog 40 graders feber i natt stackars min lilla tjej.

idag ska jag äntligen få min massage som jag fick av jesper i födelsedagspresent, så jag längtar.... ska bli skönt att få slappna av eller nja men efteråt kan jag kanske det, har såååå ont i mina axlar och huvudet.... hoppas massagen an hjälpa.

händer i helgen då hos alla???
kommentera mera ni som läser så jag vet att nån läser det jag skriver... annars är det ju ingen mening att jag skriver....

i alla fall hos oss händer det en del, jesper ska till stockholm med jobbet på föreställning elelr revy eller nåt sånt och bo på hotel.
jag ska ha praktik hela helgen men inte hela dagarna, så maya ska få vara med farmor och mormor och morfar och moster.
sen på lördag kväll ska jag och min syster matilda gå på bio, vi ska nog se patrik 1.5 år, om det finns biljetter.

hörs senare
kom ihåg kommetera mera......

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så välkommen så att läsa min blogg! jag tror du har kommenterat tidigare för jag känner igen dig och din söta dotter! Jag brukar läsa här på din sida ibland också..hoppas d är ok;) Visst var det otroligt fint skrivet! man känner verkligen igen sig..