torsdag 11 september 2008

första blogginlägget på min nya blogg!!!!

( bilden är på maya när hon är polis här hemma som hon är ganska ofta, kanske framtida yrke???)
jaha nu har man bytit blogg, jag tyckte den här verkade bättre.


jaha va gör jag idag då? jo jag är hemma med maya eftersom hon har svårt att andas , stackars min lilla tjeja.




igår var vi oxå hemma och då passade vi på att åka ner till stan och gick till biblioteket och lånade ågra böcker som vi kan läsa.


maya fick även nya kläder en rosa och brun rutig kjol från cubus och en rosa polotröja, vi ska nämligen på dop till örebro på söndag....


jag passade på att unna mig nåt oxå, köpte en beutybag på åhlens med massa olika smink i den , kostade bara 199kr om man var medlem i åhlensklubben, är så himmla nöjd.....




vad händer annars hos oss då? jo min lilla tjej håller på att blir stor, använder bara blöjan att kissa i men nr2 gör vi i pottan så duktig så....




tack och hej för denna gång....


Inga kommentarer: