lördag 13 september 2008

lördag hela dagen!!!

jaha då var snart min lördag förbi....mmm det är inte roligt att helgen går så fort förbi....
idag började vi dagen med att äta engod frukost med rostad smörgås med ost och hemma gjord inlagd gurka som jag själv lagt in.
sen efter det tog jag och jesper och maya en promenad ner till stan för att köpa strumpbyxor åt maya , hon ska ha dem imorn på dopet till sin fina kjol.
maya fick även en jätte fin vintejacka i lila och grått och vitt från kappahl, dem hade 25% på alla vinterjackor så mayas jacka kostade bara 224kr billigt!!!!
sen tog vi en fika på mc för att sen bege oss hemmåt.
väl hemma bakade vi kanelbullar och laga indonesikskyckling gryta och coscos och en fetaostsallad som var verkligen super gott....

sen på kvällen tog vi en promenad ner till lekparken nedanför oss för att maya skulle få leka av sig och det blev en del åkande i rutchkanan.

nu så har vi tittat på bollibompa och nu ska maya sove hoppas hon somar snart.

sen blir det ng en baylies framför tv:n med min älskling....

men nu säger jag godnatt

Inga kommentarer: