torsdag 15 januari 2009

jobbig natt..... och 6 årsdag

hej hej vet att jag är dålig på att skriva , men har tyvärr inte haft så mycket tid för det.
i alla fall idag och imorn ska jag vara hemma från jobbet eftersom maya har ögoninflammation och i natt började även astman att bråka och hjälp va rädd man blir när hon tar paus i sin andning, jag kan tala om att i natt fick jag kanske ihop 2 timmars sömn sammanlagt på hela natten.... så idag blir det en dag på soffan framför bra disneyfilmer.

idag firar jag och min älskling 6 år tillsammans och 5 år som förlovade. tänka va tiden går fort och vi är fortfarande som nykära till och från, man som får som kärleksrus, igår var det en sådan kväll och vi bara skratta åt varandra... det är såå härligt att känna så här.

ha en fortsatt bra dag det ska jag försöka ha.
kram på er som läser

1 kommentar:

Matilda sa...

Grattis till er <3
hoppas maya blir frisk snart :)
Jag och kristoffer firade en månad igår :) så tiden går så himla fort :)
puss älskar dig syrran .. saknar dig <3 ha det så bra hälsa :)