måndag 19 oktober 2009

jag lever!!!!!

japp om nu någon har trott annat , så lever jag, det har varit/är mycket just nu.
Jobbar och sliter och har fått reda på att jag har fått ett 4 månaders vik... såå kul, trivs jätte bra.

sen planerar jag födelsedag för min stora älskling.. lite tårta och så.. kan bli knäcktårta lutar mot det eller smörgåstårta?? vad tycker ni?

nej nu ska jag ta hand om min skrutt.. men men lovar vi hörs snart igen.

förresten kom på att jag måste berätta vi har bokat biljetter och ska se poodles och heat i flygen den 30 oktober.. ska bli såå kul.

hörs snart igen kram

1 kommentar:

Sanna sa...

Låter mycket trevligt med rock-tillställningen i flygeln!:)
Grattis till jobbet också, skönt att veta hur det ser ut ett tag framöver iaf! *avis*
Vad önskar sig din karl i present då? Ska det vara något praktiskt eller klädaktigt? Eller gott eller annat? När ses vi härnäst då?
Kram kram!