onsdag 7 oktober 2009

Romantik i vardagen...+ trevlig helg...

Jaha då var helgen förbi och snart denna vecka med.. det går så fort.
I lördags bar det av till stockholm för att träffa den ny tillkommna lilla manda... stoffe och jessicas lilla tjej.. åhh så söt hon var och va ,mysigt att få hålla detta lilla underverk... så himmla fin. Blev en helt underbar dag i stockholm.. tack för en trevlig dag ännu en gång.

Söndagen spenderade vi dagen på kottebanan i vrinneviskogen , där maya var på barnkalas.. så mysigt och det bjöds på grillad korv med bröd och festis i skogen sååå mysigt , maya tycket kalaset var toppen.

Kankse ska skriva om min underbara älskling som gav mig 10 långa fina röda rosor i lördags sååå fin var det, bara lite vardags romantik... som uppskattades till tusen av mig kan jag lova.. dem är så fina där dem står på vårt köksbord... ni kan se själva på bilderna här nere.

Bilder på lilla manda lägger jag inte ut med hänsyn till våra vänner... lägger ut om jag får tillstånd av dem.... så ni får hållas till tåls.

imorn är det jobb dag + möte på eftermiddagen/kvällen...
sen är det fredag snart igen.....
ha det bäst/kattis






10 långa fina röda rosor.........

1 kommentar:

Sanna sa...

Mysigt med rosor! :)
Kan tänka mig att lilla damen är kanonsöt!? Jag är lite sne på att jag (som skulle få hoppa in mest i veckorna) får en massa helgjobb bara. Jobbar bara någon veckodag här och där, men jag hoppas att schemat från v.44 och framåt går att styra lite så vi med kan åka upp och hälsa på! Jag är så nyfiken på hur se har det nu för tiden, med lilla Manda och hur stor Amadeus har blivit!..
Hur ser det ut för dig nu då, har du jobb inplanerat eller ringer dom typ samma dag?
Kram