fredag 15 januari 2010

7 år idag!!!!!!

Japp idag är det 7 år sedan vi blev tillsammans, men det var typ den 8 januari 2003 som vi träffades första gången, men sen tog det bara 7 dagar innan vi var tillsammans... vi skulle ta det lugnt och se vart det ledde... men vi kunde inte hålla oss i från varandra. Det är även 6 år sedan vi förlovade oss idag.

Planerna för idag var egentligen att gå på restaurang, men maya ligger i 39 graders feber så , vi får ta och laga god mat här hemma och mysa i soffan till let´s dance, det kan vara bra det med.

nej nu ska jag ta och mysa i soffan med maya....

Vill bara säga att Jesper jag älskar dig och känns så bra att det bara är 7 månader kvar tills vi blir man och fru.
Du är både min älskling och bästa vän!!!

1 kommentar:

Lillbacka sa...

Älskar dig med min ängel. Vilken tur jag har som har fått dig och Maya