torsdag 28 januari 2010

inte igen.. suck!!!

jaha då så var min kära vän urinvägsinfektionen tillbaka, sist jag hade det var 26 oktober så typ bara 3 månader sen... inge kul alls. Men fick pencilin igen , som jag ska äta i 7 dagar...

Det var länge sedan jag skrev sist, men har så mycket att göra pluss att jag inte haft nåt viktigt att säga.

Förra helgen var vi i stockholm hos familjen lindkvist/häggström på dop, deras lilla manda döptes... såå söt hon är.
Ja Amadeus är oxå jätte söt och jag blev hans kompis då och fick hjölpa hon med massor med saker samt fick några mysiga kramar.... dem kan jag leva av länge.....:)
Önskar vi kunde ses oftare men det är ju en bit i mellan...

Ja sen har det ju kommit massor med snö typ 2 dm suck.. men det är mysigt oxå om man slipper ta sig ut och iväg med bilen, men det problemet har ju inte jag eftersom jag inte har nåt körkort.

Nej nu ska jag kolla till min kladdkaka med blockchoklad bitar i som är i ugnen mums!!
ha det bäst

Inga kommentarer: