måndag 29 mars 2010

Måndag!!! och tillbaka

Hej hej
Ja ha då var det måndag igen och idag har jag fått massage.. så skönt och välbehövligt, var så stel vid skulderbladen ajaja och nacken.

Vi är hemma igen oxå, har varit hos min mor och far sen i torsdags, då det var begravning av min mormor, nu vilar hon i frid hos morfar, dem är begravda i samma grav.
Det var en fin jordbegravning , men väldigt jobbig.
Fick träffa min släkt där och det är ju trevligt, ses ju inte så ofta.

I fredags var jag med syster i hennes skola, som även är min gamla skola, där fick jag träffa 2 av mina gamla lärare, den ena kände inte igen mig.. men man har väl ändrats en del sen dess är ju faktist 9 år sedan man slutade där.

Sen firade vi även min lillebror som fyllde 21, fick äta lite god paj och god gräddtårta. mums

nej nu ska jag umgås med min älskade sambo.
talk to you later,

Inga kommentarer: