onsdag 17 mars 2010

Onsdag!!! boktips?


Tillbaka igen, eller tror det, har haft sån blogg torka vet inte riktigt vad som ska skrivas.. skickade ut dem första inbjudnings korten igår som var färdiga... känns skönt, ikväll ska dem sista fixas iordning.

Annars är det ganska lugnt, eller känns så än.. men igentligen är det mycket bröllopstankar som går i huvudet, drömmer om det ibland att det inte blir färdigt i tid och så vidare men men det blir nog bra tillslut.


Ska nog in till stan nån dag och kolla pris på min tilltänkta vigselring, tror jag vet hur jag vill ha den, ska bara kolla pris och så.


nej nu ska jag sätta mig och läsa min braiga bok jag läser , den heter prins annorlunda.
bild på boken finns högst upp på detta inlägg, det är sören olsson som skrivit sune böckerna som har skrivit en bok om sin son, som har down syndrom ... den är kanon, helt klart värd att läsa.

kanske ska fortsätta med boktips i bloggen vad säger ni om det?

ha en fortsatt trevlig dag

Inga kommentarer: