torsdag 9 juli 2009

Regnig dag och badhuset.

jaha då var snart mina 2 lediga dagar förbi suck.....
i tisdags jobbade jag bara till 13 och sen på kvällen ville maya sova hos farmor och de fick hon så jag och jesper fick lite egen tid, vi tog tillfället och gick och tog en kvälls fika på coffe house by george och sen hyrde vi 2 filmer och myste hela kvällen i soffan sååå skönt.
I går onsdag tog vi med oss och maya och åkte till stan där stjärnstudio fotade barn på polarn och pyret självklart ville maya var med på kort så vi betalade och första veckan i augusti får vi hem nya fina kort på vårna lilla gullunge... självklart inhandlades det 2 fina randiga mössor oxå på polarn och pyret dem hade ju rea.....
sena gick vi och köpte present till felix som hade fyllt 1 år och sen bar det av ut till dem och sen en tur till söderköping och glass.

idag är det såå tråkigt väder bara regn och regn... så det blev det en tur till badhuset och maya älskade det , hon var som tokig och hoppade och åkte rutchkana i massor.... så nu sitter vi trötta här hemma i soffan och bara softar.
nej nu ska jag läsa min braiga bok om kirre.
jobba imorn 14-20.30...
snart helgen vecka 29 så vi kommer till stockholm och 2 nätter på hotell.

kram på er alla där ute som läser om nån läser.

ps. bilden här under är en gammal bild på maya typ från 2007








1 kommentar:

Pernilla sa...

Hejsan. Dom är faktiskt köpta på rusta av alla ställen, haha. Kram