lördag 25 juli 2009

shopping

jaha då var snart denna lediga dag förbi, idag har dagen mest bestått av shopping.
Till maya inhandlades jeanshängselkjol och ett linne och en t-shirt. med på bilden här nere är även hennes nya shorts och nya basketkängor oxå.
Även jag fick även nya kläder eler ja ett par jeans i alla fall från MQ, en butik jag mest besök i tanke att handla när det är rea och denna gång inhandlades ett par ljus jeans... till överkomligt pris, hade nog inte köpt dem till sitt full pris.

Sen ihandlades även en ny favorit hos mig , nämligen sprayen got2b som doftar himmelskt.

nej nu ska jag titta på sommarkrysset och umgås med min sambo, med ett glas cider och nåt annat gott.
önskar er en trevlig lördagskväll.







1 kommentar:

Pernilla sa...

VVVaaart har du köpt skorna till maya?