onsdag 1 juli 2009

jaha

en bild på maya och mig på våran familje picknick vid aborreberg i tisdags den 30/6-09

ja då sitter man här igen och ska skriva nåt vettigt men va kan det vara?

inte vet jag , men här kommer det lite att berätta.

I lördags var det äntligen dags för ett bröllop att gå på och detta var sussi och johans fina utomhus bröllop ett vackert kan jag tala om, men varmt ca 30 grader varmt.. men dem var så vackra och inte ett öga var torrt när solisten sjöng.

Gissa om man är sugen på att gifta sig, om det inte kostade skjortan att gifta sig, men i o för sig behöver det ju inte göra det... vi får se vad framtiden visar. Hittat min dröm brudbukett i alla fall, men den håller jag för mig själv.

Bröllopet i lördags var bra och festen var bra , efter en sen kväll och 4 timmars sömn var det dags för jobba på tidig söndags morgon inge roligt men det gick.


sen måndag och tisdag var vi lediga jag och maya.


I måndags var vi till vårdcentralen och kollade mayas mun som var full med blåsor och dem trodde det var herpes... som snart skulle gå över, läkaren ordinerade massor med glass till mayas förtjusning.....hahahah så gissa om vi har ätit glass.


i dag blev det jobb och gjorde deligeringsprov som jag skrev utan ett fel och är nu berättigad att ge medicin till brukarna... jippi va duktig jag är.


på fredag bär det av till min familj , min bror fyller hela 27 år så det ska grattas....


ha det bäst

hoppas några läser fast jag gör lite uppehåll ibland.

1 kommentar:

Jessica sa...

:D