torsdag 25 juni 2009

shopping!!!!

jaha shopping på högsta nivå idag!!!!
först så köpte vi sommarpresenter till mayas fröknar , tjejerna ska få halsbandet på bild längre ner i inlägget och mayas fröken göran ska få grodan på bilden... maya har valt dessa presenter helt själv och var väldigt bestämd att göran skulle ha en groda.

sen har jag köpt nya sandaler till mig och dessa finns även att se på bild längre ner i detta inlägg.
sen köpte vi även ny lilaklänning med en alien på och ett par jeans shorts åt maya...
och jag köpte en grönrandig kofta på rean på stadium....

så denna dag har vi avlagt åt shopping....
imorn ska jag jobba kväll 16.15-21.15 så man får ju faktiskt hela dagen hemma såå skönt.
sen på lördag är det dax för ett av bröllopen vi ska på i sommar sååå kul.
nej nu ska jag sätta mig och dricka kallt vatten och glo på film det är såå varm.

ha det bäst flodhäst.







Inga kommentarer: