tisdag 9 juni 2009

halsfluss

jaha min lediga vecka går att ligga på soffan och tycka synd om mig själv och maya.
vi har nämligen åkt på halsfluss... igen säger jag eftersom jag hade halsfluss för lite drygt en månad sen och nu är den här igen suck.... så igår var jag och maya på vårdcentralen och dem kollad ei halsen och doktorn sa att hon egentligen inte behövde ta nåt prov på mig för hon tänkte medicinera mig en då.... men hon tog halsprov och sen sa hon när vi fick svaret att va vad det jag sa... hon va faktiskt en bra doktor.. så nu fick både jag och maya pencilin och sitter hemma och bara myser.
Jag som hade tänkt göra en massa saker men det går ju inte tyvärr.... men men inte mycket att göra åt.

nej nu har jag gnällt tillräckligt.
kram på er

3 kommentarer:

C sa...

Hej å tycer du va kul. tack så mycket :)
allt är bara bra med mej hoppas det är bra med dej också :)
Kram

ada sa...

fin blogg! :) allt bra med dig?

cella sa...

halsfluss e fruktansvärt :O