söndag 21 juni 2009

helgen!!!

jaha nu är midsommar över och det börjar gå mot mörkare tider igen..... många tycker det är hemskt... men jag gillar faktist hösten då man kan tända massor med ljus och mysa med en bra bok.... på tal om böcker så läser jag just nu mari ljungstedts deckar böcker dem är sååå bra kan inte sluta läsa, har snart läst mina fyra som mamma lånade mig för en och en halv månad sen.
vad läser ni för nåt?? vill gärna ha boktips?

ja förresten våran midsommar spenderade vi i bromma i stockholm med kompisarna jessica och stoffe och deras charmtroll amadeus... vi var på en 4 h gård och lekte och åt picknick och tittade på djur.
sen åkte vi hem till jessica och stoffe och åt underbar mat coh senare på kväll gjorde vi choklad fondy med frukt och godis... och spelade gitarhero och sjöng kareoke.
tack för en trevlig midsommar.

igår lördag åkte vi hem och väl hemma så fick jesper en låsning i ryggen så han kan knappt röra sig så han tar det lugnt.
jag tvättade och städade , men sen på kvällen gick jag och maya och köpte pizza med skinka och banan och curry på sååå god var den.

idag har jag och maya och farmor varit till skokanonen och köpt gummistövlar till maya och handlat lite mat på citygross.

nej nu ska jag ta hand om min älskling som har ont i ryggen.
ha det bäst
hoppas ni alla har haft en bra midsommar.

Inga kommentarer: