måndag 15 juni 2009

länge sedan

jaha nu var det länge sedan jag skrev nåt igen... mmm men men har haft en del att stå i.
i måndags alltså för en vecka sen fick jag och maya halsfluss. sen i torsdags fick jag en låsning i ryggen och fick gå och få massage men den har fortfarande inte släppt suck... men det kankse lite bättre.
sen i lördags var vi hemma hos jespers en kompis och hälsade på honom och hans barn, han sfru jobbade... denna kompis sjöng på mayas dop. Dem har byggt hus i svärtinge och vilket fint hus dem hade det vill jag med ha kan jag säga...
Sen igår kom min familj ner och överraskade maya och va glad hon blev, så dem var här hela dagen jag bjöde dem på spagetti och köttfärssås... det var så gott.

nu är maya på dagis och jag ska jobba lite... imorn börjar min introduktion på sommarjobbet...
ha det bäst flodhäst.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Jo med mig är det bara bra! Mest förbannad över hur folk kör. Det vart ju inga stora skador som tur är, men det är ju alltid trist att behöva reparera och blanda in försäkringsbolag osv.
Men som sagt, det kunde ju ha varit värre. Mycket värre! Hade jag inte hunnit veja åt sidan så hade hon tagit fronten på bilen, då hade det smällt riktigt rejält. :/
Så jag får väl se det så istället. Annars går man ju bara och är förbannad!

Hur är det med er då?
Kram

Sanna sa...

Okej, lät inge vidare att ha ont i ryggen heller. Nej, troligen blir jag helt mammaledig till i november. Om det inte dyker upp något annat innan dess förstås!
Har ni något planerat i sommar då, förutom bröllopen ni skulle på?
Kram