söndag 20 september 2009

Brudklänning!!!!!

hej hej nu har jag äntligen hittat min drömklänning!
Den är inköpt och hänger här i min garderob och bara väntar på att bli använd... den är såå fin och så perfekt.
Hittade den på blcoket och den var helt underbar... så var och provade den i torsdagskväll och den fick givetvis följa med hem, kunde ju inte lämna den kvar där...
så nu behöver jag inte leta klänning något mera.
Så bra det känns.
Nej nu ska jag slänga mig på soffan och kolla i mina brudtidningar.

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Grattis gumman. Va roligt att du hittade din klänning.

Anonym sa...

Va roligt att ni ska gifta er! Skönt att klänningen är fixad. Ha de bra kram malin

Sussi sa...

Hurra va roligt!! =) Kommer fortfarande ihåg känslan när jag hittade min klänning... =) vad är nästa punkt på listan??
Sussi