tisdag 29 september 2009

Tisdag den 29/9-2009

Hej hej är hemma idag, maya mår inte så bra.. svårt att andas.. så vi är hemma och tar det lugnt.
Kom på en sak igår var det 11 månader tills jag blir fru lillbacka... nu är det mindre än ett år kvar...åååhh längtar massor...
Man blir nästa lite små nervös, ska man hinna med allt i tid och så.. men men jag är ju pesimist.. så tagga ner.. du hinner... så säger min lugna man to be....
Måste även träna på ny namn teckning kommer ju inte heta ahlm sen utan Katarina Lillbacka... det klingar faktist ganska bra..hihi

Nej tänka på annat nu... ska kankse ta tag i nåt här hemma.... har redan städat under diskbänken samt diskat.... kanske kan lata mig lite innan jesper kommer hem.
Nu vet jag jag lägger mig med maya och läser en bra bok.
ha en bra och underbar höst eftermiddag.
kram
kommentera gärna...

Inga kommentarer: