tisdag 15 september 2009

dålig......

jaha nu har jag halkat efetr med skrivningen... men men iblnad känns det så dumt att skriva blogg när man inte känner att nån läser det man skriver..... inte en enda kommentar får man ... men men nu ska jag inte deppa ihop helt har ju en sommar 2010 att se framemot.
Jaha vad händer hos mig då?
I lördags var jag själv en sväng ner på stan eftersom jesper tog med sig maya och sin bror med barn och drog till Linköping och flyguppvisningarna på malmen.
I alla fall jag tog en sväng på stan och spanade brudgrejer. Tog ett besök på 2 brudaffärer i stan den ena blev jag så bra bemött av och denna affär låg på hospitalsgatan vet inte vad den hette.. men där i fönstret hängde en så fin klänning.... whow säger jag bara men priset passade tyvärr inte min plånbok.
Sen gick jag vidare till en affär som hette Rafaela och där blev jag inte alls bra bemött och där kommer jag inte att göra mina inköp... om man säger så, säger inget mer.

sen var tyvärr inte så många sådana brudklännings affärer öppna en lördag så jag får spana vidare en annan dag.

söndag spenderade jag och jesper på ikea , köpte bord och pall åt maya till hennes rum.. åhh så fint det blev. köpte även lite nödvändigheter.

igår måndag fick jag gå in och jobba, dem ringde från ett ställe där jag jobbade i sommras och givetvis ställer jag upp.

nej nu ska jag återgå till mina vardags sysslor...
ha det bra...
kram

2 kommentarer:

...... sa...

vi läser

Jessica sa...

Nej nej, du ska inte deppa...inom ett år är det ju bröllop!!!! :D

Jag är lite dålig på att skriva kommentarer, men jag är minsann en flitig läsare :)