måndag 16 februari 2009


hej hej nu har det blivit långt i mellan gångerna igen men men, har jobbat och då finns ingen tid till att sitta vid datorn men u en ledig dag som denna så passar jag på att skriva en snutt.
jaha va har hänt sedan sist???? ja jag jobbade tre dagar förra veckan och sen umgicks jag med familjen.
sen i lördags , på alla hjärtansdag bar resan av till Stockholm för att besöka våra kompisar Stoffe, Jessica och Amadeus och där ihop med dem spendera årets alla hjärtansdag.
Vi kom upp vid tio halv elva och då tog vi en promenad till tunnelbanan och åkte in till stan, där bleb det lunch på kungshallen, en underbart god kebab blev det där. Sen spenderade vi resten av dagen på leksaksaffär och sen på kulturhuset på deras lekavdelning som givetvis maya och amadeus uppskattade jag kan berätta att maya somnade gott sen på lördagskvällen efetr en sådan här rolig alla hjärtansdag och på kvällen när jag la henne så sa hon: mamma tack för en bra dag.... är hon inte för go.
idag är det måndag och jag och maya är ledig så idag ska vi gå till öppna förskolan som vi var på är maya var bebis, ska bli kul att gå dit och se om det ändrats nåt.
men men nu måste jag sluta och ta tag i viktiga vardagssaker.
ha det bäst, flodhäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att det blev uppskattat! Ska jag hälsa till R, han kommer bli jätteglad=)
Jag känner igen Maya, kul att få namn på ansikten. Hon är jättesöt verkligen!
Kram!

Anonym sa...

Jag har tyvärr bara foton från E:s avdelning, för de föräldrarna hade jag frågat om jag fick fota. Men kanske kommer det fler tillfällen och då lovar jag att vi ska fota M också, nu när jag vet att vi får=)
Kram!