torsdag 5 februari 2009

länge sedan, måste bli bättre.....

hej hej nu var det länge sedan sist jag skrev, och jag säger hela tiden att jag måste bli bättre på att skriva.
men just nu har det varit mycket, gjorde sista ordinarie passet på ektorpssärskola fredag den 30/1 och nu i måndags var jag på vilbergsskolan i en två och på frita och jobbade måndag till och med idag torsdag hoppade in som vikarie där, det var super kul.
men självklart ska jag till baka till ektorp igen dem ringde i onsdags och frågade om jag kunde jobba nu på fredag alltså imorn, först på träningsskolan mella 07:30-12:00 och sen på särskolan mellan 12:00-14:00 så imorn ska jag hoppa runt lite ska bli kul, har inte jobbat på träningsskolan förut men det ska bli skoj.

annars händer inte så mycket i helgen blir det lugnt, ska kanske köpa mayas födelsedags presenter snart dags för 3 års kalas.... ska beställa grejer till hennes tårta på nätet, oblatbild med nalle puh och sockerpasta.... ska bli skoj och se hur tårtorna blir sen , men jag återkommer efter hennes kalas med bilder på tårtorna.

nja nu ska jag nog softa på soffan en stund.
skulle vara kul med lite respons av att folk läser min blogg, skulle vara kul att se hur många som verkligen läser det jag skriver av mig.
ha det bäst flodhäst

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen visst är det svårt att hålla bloggen uppdaterad ordentligt?! Det tycker jag med, jag är så lat ;)
Kul att jobba på lite olika ställen, alltid roligt att pröva nya grejer!
Ja tänk att lilla Maya redan blir tre år! Jag har ju knappt känt er utan Maya - hon fanns ju redan i magen när jag träffade er första gången! Åh vad roligt, stora tjejen!
Och ja - jag läser det du skriver :) Lovar!!