onsdag 18 februari 2009

mmmm vet ej va det ska stå här....

jaha då sitter man här igen och ska skriva nåt men vad???
Ja va ska man skriva, jo idag ska jag snart dra med mig maya till frisören , jag ska klippa mig och idag ska det provas en ny frisör, får se hur det blir...... återstår att se.
SEnare idag ska jag och maya åka ner till stan för att kolla på födelsedagspresent till msysd farmor hon fyller år idag och ikväll är vi dit bjudna på mat, skulle få fläskilé och ris och sås , så det blir verkligen mumsigt i magen..... längtar redan. Maya längtar verkligen hon gillar att vara hos sin memi....

Just nu är vi färdig klädda och maya sitter och tittar på shreak... en stor favorit.

jaha hade jag nått mer att skriva, nja, jo på fredag kommer min mamma och lillasyster matilda på besök och jesper ska åka till en kompis i stockholm, så det blir tjej helg hos oss i helgen fredag ska jag och maya möta dem vid tåget som kommer in efter sju på kvällen,sen på lördag blir det stan och söndag ska vi spendera dagen på busfabriken..... självklart blir det melodifestivalen på lördag med massa gott att äta till ska bli super kul....

nej nu måste jag fixa det sista sen drar vi till frisören.

ha det bäst, flodhäst

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, låter spännande med ny frisyr!
Jag är med sugen på att göra nåt med mitt rufs, vågar knappt säga när jag klippte mig senast..!
Här är vi fortfarande eländiga. Nu har Tobbe fått nån släng med så idag är han hemma från jobbet.
Felix är pigg men inte vi, känns liiite jobbigt med en lite pigg och rastlös gosse som bara vill gå-träna och leka när vi inte orkar riktigt..
Hoppas man får se bild på nya frisyren?! ;)
Kramar

Anonym sa...

Min blogg ligger numera på http://svansens.se
Den andra fungerar inte längre.
Kram!