onsdag 22 april 2009

hej hej nu sitter jag här igen.
jag har jobbat hela dagen idag och ska jobba hela nästa vecka, ska bli riktigt kul trivs bra.

idag har jag tänkt mycket på mina bästa vänner som jag saknar jätte mycket, känns så tomt, ni var mina bästa vänner under gymnasiet och ni finns även kvar än idag även om vi inte se så ofta som vi kanske vill så håller vi kontakten på något sett, då vissa har försvunnit.
så denna fina bild som jag lagt tillägnar jag er.
ni vet vilka ni är behöver inte skriva några namn.

nej nu ska jag snart lägga mig i soffan med min bok och en kopp te.

ha det bra skriver mer imorn.
kram




1 kommentar:

Sanna sa...

Yes, 9:e maj är inbokat, ska bli jättekul! :)
Jag måste erkänna att jag faktiskt blev lite avis när jag såg på din bilddagbok att ni skulle gå på det, så jag blev jätteglad när Tobbe berättade att ni hade frågat!
Jag och tobbe ska passa på att gå ut och äta på restaurang innan och fira Tobbes födelsedag med, så det blir mysigt! En riktig guldkväll va?!!
Kul att Maya gillade boken! Jag hoppades just på att hon inte hade den boken, för vi tyckte den var så söt!
Kramar!