måndag 20 april 2009

måndag!

denna sak köpte jag till mayas vagn idag... en praktisk väska att ha viktiga saker i under en promenad.

jaha då var det måndag igen.

i helgen ha det gått för fullt.


jobbade i fredags sååå skönt.


sen i lördags var jespers kompis jonte här och åt med oss och umgicks på kvällen.


i söndags igår alltså så var min kompis Annsofie här och hälsade på och åt med oss, har inte träffat henne på ca 2 1/2 år, men nu har jag min underbara vän tillbaka, vissa saker har gjort att vi inte har umgåts men nu ska vi ta igen det till max.


idag har jag och maya varit på långpromenad gick ut till ingelsta området och strosade, köpte en sak till vagnen på babyland och sen tog vi en sväng på rusta och sen gick vi bort till maxihuset och maya fick 2 tröjor på cubus och sen handlade vi lite mat.


nu ska jag ta och laga mat ska göra fiskpinnar och potatis och kall sås, en favorit hos alla oss här hemma.


vad lagar ni för mat ikväll?

kram

Inga kommentarer: