onsdag 15 april 2009

onsdag fortfarande!

jaha det är fortfarande onsdag och jag sitter här igen.
idag har vi haft lunch gäster, sanna och felix var och hälsade på och åt lunch med oss, ingen specillt fin mat.... köttbullar och spagetti men felix tyckte nog att jag hade lagat god mat för han åt upp all sin mat på tallriken.
Nu har dem åkte hem och jag och maya har kommit in från trädgården där vi har varit och sparkat fotboll och nu efter det har vi ätit mellanmål, så nu är vi mätt och glada och väntar på att pappa ska komma hem.
Undra vad man ska servera för middag idag? några förslag tack???

nej nu ska jag tydligen läsa mamma mu bygger koja för maya.

ha det bra
kram på er som läser ,vet tyvärr inte vilka alla det är som läser.

2 kommentarer:

Svala sa...

hej.. hehe jag jobabr inne på Mungigan... vad gör du nuförtiden då?

Sanna sa...

Tack för trevliga dagar både i onsdags och i lördags!
Jag läser din blogg, brukar försöka kommentera varje gång jag läst! :)
Hoppas ni har det fint!
Kramar