måndag 31 augusti 2009

helgen samt bakardag...


Ja nu var helgen förbi och både maya och jag är trötta.

Min familj kom ju ner i fredags och då bjöd jag på kyckling i vitlökssås i ugnen och ris och sen en god sallad, verkligen uppskattat.

I lördags tog dem med sig maya till kolmården på en heldag, kan säga att det var uppskattat och hem kom hon med 2 nya gosiga djur.

Vi åkte en sväng till maxi där jag köpte en ny svart kofta till bröllopet senare på dagen och så köpte jag ett svart diadem med en rosett på...

Sen begav vi oss hem och gjorde ordning oss för bröllopet som började kl 15.

Kan bara säga att pillan verkligen var super vacker, dem var så fina ihop, pillan och magnus och eftersom jag respekterar dem så visar jag inga bilder idag utan det får komma sen och med deras tillåtelse.

Vi fick godmat och hade det super trevligt på festen , så tack pillan och magnus för att vi fick vara med och delta på eran dag.


Sen i söndags blev det söderköping med min familj för en glass och sen åt vi lunch i stan.

sen var det dags för dem att åka hem.


idag har jag och maya bakat chokladmuffins och jag gjorde mina första cupcakes... dem blev riktigt bra.


nu längtar jag till fredag då det bli kräftskiva hos mina släktingar på pappas sida och på lördag ska jag få en helkropps massage på sätra brunns spa i västmanland, där mina föräldrar bor, fick den av min mamma och pappa och storebror förra året.


nej nu ska jag umgås med maya lite igen...

ha det bäst.

1 kommentar:

Annica sa...

Vilken härlig hel du/ni haft och vilken härlig helg som väntar. SPA, är inte ett dugg avundsjuk.... :-D
Kram Annica