måndag 10 augusti 2009

hurra hurra

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag hurra hurra hurra... så sjunger maya hela dagen, hon började 06.40 och sjunga så och sen har det fortsatt hela dagen, även på maxihuset och på bussen hem... så nu vet snart hela norrköping om att jag fyller....

Jaha så nu är man 24 år då.... känns ingen skillnad. Presenter har jag fått några stycken, ja fick pengar av min farmor och min lilla syster är på besök så av henne fick jag 3 olika klämmor till håret skitsnygga, en såg ut som en fjäril och jag som älskar fjärilar. Den hemliga presenten kan jag nu avslöja, jag har fått en spa behandling + bubbel på grand hotel av min älskling.... ska bli så skönt när vi utnyttjar den. Mer presenter får jag med tiden när jag träffar resten av familjen.

nej nu ska jag ta hand om mina saker jag shoppade idag.
hörs en annan dag....

Inga kommentarer: