onsdag 26 augusti 2009

onsdag!

jaha då var det onsdag igen.... och regnet det bara öser ner.
jaha va har hänt på sistonde, jo helgen var det augustifest med marknad, men det var tråkigt väder i fredags när vi var barnlediga, men vi var ute och åt och drack gott sen gick vi hem.
i måndags var jag och maya till doktorn på barnkliniken och satte fast ett lapptest på mayas rygg , så imorn tordag får vi svar om mayas äggallergi har försvunnit... vi hoppas...

på fredag kommer min familj ner och hälsar på, för på lördag ska min vän Pillan gifta sig och mina föräldrar ska vara barnvakt åt maya , så vi kan gå och ha trevligt.

ha det bra så länge , tills vi hörs igen.

3 kommentarer:

Karin sa...

Jag älskar att gå med stavar, hur bra motion som helst!!

Sanna sa...

Hoppas ni får det trevligt på bröllopet! :)
Vi ska ju med på bröllop på lördag!
Kram på er!

Jessica sa...

Hur gick testet?