tisdag 4 augusti 2009

tisdag .. ledig dag

jaha då var det ny vecka, jesper började jobba igår och maya började på dagis igen... så kul tyckte hon.
idag och imorn är vi lediga hon och jag så skönt efter att ha jobbat helgen att man får 2 lediga dagar.
På fredag gör jag min sista dag på järven för nu i alla fall.
på lördag kommer min syster yster ner och hälsa på.

Och på Måndag är det den STORA DAGEN..... JAG FYLLER HELA 24 ÅR......JIPPI....

skulle vara kul att veta om nån läser min blogg... så här kommer en chans att fråga vad ni vill.... jag ska försöka svara så gott det går.

ha det bäst

3 kommentarer:

Pernilla - Bride to be sa...

Grattis i efterskott gumman.
Ja det får plats en hel del i apotekslådan =) Kram

Sanna sa...

Grattis i förskott! :)
Hoppas allt är bra med er?!
Jag läser såklart din blogg!
Okej, fråga?! Hmm, vad ska jag hitta på och fråga?
Jo!.. Är du en riktig "lantis" som vill ha hus på landet eller trivs du bra med att bo inne i stan?
Kram kram! ;)

Jessica sa...

Jag läser ju, men det vet du ju redan :)

Så, min ständiga fråga...När blir det bröllop? ;)