torsdag 13 augusti 2009

städardag, rensar dag....

jaha då har halva dagen gått och jag har verkligen hunnit med massor.
Jag har rensat köksskåpen på alla gammal plast och glasburkar som man samlar på sig men inte använder, samt gamla spruckna platsskålar som bara tar upp massor med plats.. men nu är dem väck...
sen fick jag sån städar kick att jag tog tag i kylskåps rensning , så nu är allt gammalt ur kylen oxå borta.. så skönt, nu kan jag få in allt jag handlar idag på storhandlingen...
man mår så bra av att få städa och göra rent, igår städade jag badrumslåderna... så denna vecka har jag hunnit massor.

så nu förtjänar jag en lugn stund i soffan.

1 kommentar:

Sanna sa...

Låter som att det är rent och fint hemma hos er minsann?! Jag är också i städartagen men har en bra bit kvar då det finns så himla mycket grejer (plastbackar, skor, verktyg, städgrejer) som ska in i garderoben, men den är också överfull..?!
Allt är bara fint här tack! Har fått lite jobb-tider nu dom närmsta veckorna, känns skönt att kunna dra in lite extrapengar med.
Hur är det med er då?
Kram!