lördag 2 maj 2009

besök av halsfluss......

jaha då var den här igen då.... suck fick pencilin idag och nu hoppas jag att min nyfunna vän halsfluss vill ge sig av igen.....
Jag hatar verkligen halsfluss det gör så förbaskat ont och man kan inte sova eller äta.... en ganska bra bantningskur om man vill det men det finns nog roligare kurer för att tappa vikt....

jaha vad har annars hänt då?
maya har slutat helt med nappen har snart gått 2 veckor såå skönt hon har inte frågat om den alls.
jag har jobbat denna vecka och ska jobba nästa.
det har varit 1 maj och vi har tittat på biltåget och maya åkte karusell i folketspark.
idag är jag själv hemma en stund jesper och maya har åkt till mayas kusiner en stund och jag får då lite egen tid är faktist lite skönt.

på fredag ska min lilla syster konfirmeras ska bli kul och sen på lördag om en vecka ska vi på fantastic four med ett par kompisar.... en av kompisarna fyller år..... vi har inte glömt dig tobbe....
nej nu ska jag lägga mig och vila och tycka lite synd om mig själv...
kram på er

Inga kommentarer: