lördag 16 maj 2009

helgen är här...

halloj!!!
ja då var helgen här, helgen började igår och då var vi till kimstad och firade mayas kusin som fyllde 3 år, han har blivit en stor kille han med.
Idag (lördag) har vi haft tvättstugan och städat och veckohandlat, var på maxi redan kl 9 i morse gissa om det var tomt, men som småbarnsförälder så är man ju vaken tidigt.
Vid lunch åkte jesper ut mot kvarsebo, vid kolmården för att fota ett bröllop som han hade blivit anställd att fota och jag och maya begav oss ner till stan för att hämta ut med astma mediciner och jaga nya skor till henne och bilden längre ner är hennes nya skor, det blev ett par nike från stadium. och hon älskar dem.
Imorgon söndag ska vi ha möte i föreningen i huset samt ute städdag och grillfest ska bli riktigt trevligt.

Nästa vecka nalkas jobb 3 dagar och sen långledigt och kanske en liten resa med familjen... till ett par vänner.

nej nu ska jag vila mig, halkade nämligen i trappen idag och slog i ryggen så den är lite öm.

ha det bäst
och hoppas nån läser det man skriver och om ingen gör det så får jag i alla fall ur mig det jag vill berätta som en ofentlig dagbok.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ajdå, hoppas inte ryggen gör alltför ont! Nu ska vi sätta igång o städa o tvätta här hemma...det behövs. Kramar!

Jessica sa...

Helgen är över för länge sen! ;)