tisdag 19 maj 2009

jaha då var det vecka igen...

hej hej
har fått pikar att det inte längre är helg.... så nu kommer ett inlägg från veckan.
denna vecka jobbar jag oxå... som vanligt känns det som nu fats jag abra är vikarie, men har jobbat mycket, knappt varit arbetslös.
Idag har jag varit hos frisören med maya (se bilderna nedan) hade inte klippt hennes hår sedan i november, så hon blev såå fin så och så fick hon röda slingor i håret.... fick även tips att köpa silkesdroppar till hennes hår för att minska slitningar i hennes hår... nån som har erfarnehet av sådana droppar??

imorn ska jag jobba som vanligt och sen vankas lång ledigt..... och en mini resa med familjen till kompisar.

ha det bäst...
kram






2 kommentarer:

Jessica sa...

Så fin hon blev! Jag har testat silkesdroppar och tycker att det är kanon, borde nog köpa det igen!

Pernilla sa...

Silkesdroppar e guld värt, iaf förmitt hår som jag bleker då och då.
Finns på hårvårdsbaren. 39:- tror ja en liten liten flaska kostar, emn den e asdryg så det är det värt =) Luktar gott gör de me.