torsdag 21 maj 2009

jaha då var det ledig dag.....
idag provade jag på att göra en fläta i luggen längs med pannan... såg det på en annan blogg och tänkte att jag måste prova, blev tyvärr inga bra bilder på det... men men.
sen idag har vi varit ut till maxihuset eller det nya namnet är ingelsta shopping... det hade öppnat massor med nya butiker och en rolig hittade jag den heter name it och har bara barnkläder och sååå fina barnkläder.....

sen tittade vi på klänningar till mig måste hitta nått fint ska på 2 bröllop i sommar och det ska bli så kul och då vill man ju vara fin.

nej nu ska jag ta hand om förberedelser för maten ska göra tacofyllda torillas i ugnen med sallad och salsa till.

ibland undrar jag varför jag skrivver känns inte som om nån läser för det är inte många som kommenterar.... men men






2 kommentarer:

Jessica sa...

Håller med om att Name it är toppen! Det finns lite här och var här i Sthlm och dom har även schyssta mammakläder :) Kul att dom även har hittat till Norpan!

Sanna sa...

Jag läser när jag är inne på nätet. Men som du kanske har märk så tar jag lite "data-ledigt" i perioder. Brukar kommentera varje gång jag är inne, det lovar jag! ;)
Allt bra? Hoppas det!
Tack för senast, jättehärligt att komma iväg och umgås bara vi! Fantastic Four är ju kanon!
Kram