måndag 11 maj 2009

måndag!

hmhm nu var det verkligen länge sedan jag skrev sist... men nu sitter jag här igen.
jaha varför har jag inte skrivit på länge..... jo jag har jobbat massor och därför har dagarna sprungit iväg.

vad har hänt sedan sist då?
ja maya har defenitivt slutat med napp nu har det gått 3 veckor.... hon fick givetvis mer presenter i helgen av både mormor och morfar samt farmor för att hon är såå duktig... av mormor och morfar fick hon foppatofflor med blixten mcqueen på och snoddar till håret och av farmor fick hon en nasse mjukisdjur samt en fin väska.

ja vi har spenderat fredag eftermiddag och kväll samt halva lördagen uppe hos min föräldrar som bor på gränsen till dalarna. min lilla syster kondirmerades i lördags.
sen i lördag begav vi oss hemmåt och lämnade maya hos farmor för att sen dra ner till skandia teatern för att spana in killarna i fantastic four som är sååå himla bra vilket drag det var..... och dem är ju inte så dumma att titta på heller (hihi).

idag har varit en vanlig jobb dag och nu sitter jag och kollar upp om man kan boka en liten weekend för familjen i stockholm..... längtar till stockholm trivs bra där.

nej nu ska jag fixa med andra saker...
ha dte bäst

1 kommentar:

jessica sa...

JA Ja JA, weekend i Sthlm gillar vi!!!