torsdag 28 maj 2009

ojdå... länge sedan sist....

jaha vad har hänt sen sist??
jo i fredags gav vi oss av mot stockholm för en minisemester i stockholm, fredagen spenderade vi hemma hos och med stoffe och jessica och amadeus vi tog en sväng på stan och sen umgicks vi fram till senare på kväll, sen begav vi oss mot robbans lägenhet som vi så snällt fått låna över natten.
på lördagen gick vi själva på stan och sen fikade vi med robban och hans tjej.
Jag passade även på att köpa ny klänning till bröllopen som vi ska på i sommar.

sen i söndags tog vi det lugnt jesper och vi fick besök av brudparet som jesper fotade den 16 maj under deras bröllop och fest, dem kom hit till oss och fick sina underbart fina bilder och maya och deras barn lekte en bra stund.

sen denna vecka som dem andra har jag jobbat, blev inringd i måndags och har sen fyllts på med dagar och så belv det helt plötsligt hela veckan.

idag skulle svärmor och jag gått vårruset men hon har gjort illa foten och vädret lockade inte allt för mycket och jag hade ju bara vunnit mina startnummer så vi hoppade över det.
istället og jag och maya och jesper en sväng på stan och marknadsafton, jag fyndade ett par jeans och en kjol till maya riktigt bra blev det. bilder på jenasen och mayas kjol finns på min bdb.

nej nu ska jag sätta mig vid tv:n.
ha det bra och på återseende.

1 kommentar:

Sanna sa...

Ja du, han har inte sagt så mycket vad han önskar sig, men lite nya badleksaker eller Fischer Price-brandbilen kanske?
Allt är bra här, lite tråkigt väder bara
Krm